VVD Borsele presenteert nieuwe en bekende gezichten

Heinkenszand – Voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart heeft de VVD de kandidaten bekend gemaakt. Dankzij de combinatie van nieuwe en bekende gezichten wil de partij het eerder gevoerde beleid combineren met een nieuwe, frisse wind.

Met fractievoorzitter Roel Boekholt en lijstduwer Leon Mol neemt VVD Borsele meer dan 30 jaar raadslidervaring met zich mee waardoor de partij de eerder behaalde resultaten kan blijven steunen. Met nieuwkomers Joan Steketee, Dirk de Korne en Frans van den Akker wil de partij laten zien dat ze klaar zijn om ook in de toekomst nog heel lang in Borsele aanwezig te willen blijven. Alleen raadslid Jack Burgers keert niet terug.

De VVD gaat de komende raadsperiode zich sterk maken voor de ondernemers, agrariërs en dierenbezitters door te pleiten voor huizenbouw voor iedere doelgroep te stimuleren, arbeidsmigranten daar te huisvesten waar dit onder goede omstandigheden kan en de hondenbelasting af te schaffen.

De volledige kandidatenlijst:

1. Roel Boekholt                                's-Heerenhoek